16 Temmuz 2013 Salı

GooMass Web Site Kurma Rehberi

 GooMass Bonusları'ndan biraz bahsetmiştim.Gerçekten çok güzel ve değerli bonuslar.Bunlardan bir taneside Web Sitesi Kurma Rehberi.
Bundan önceki bir yazımda
 Web Site Kurma Rehberinde profosyonel olarak bir web sitesi kurmak için herşey mevcut.Alan adı alma,hosting alma,cpanel kullanımı,wordpress kurulumu,tema kurulumu  vb. herşey bu rehberde mevcut.Düşünün bu kadar değerli bir eğitimi bedava veriyorsa birde GooMass'ın kendisini düşünün.İçindeki bilgiler para ile satılacak gibi değil.Şahsen ben GooMass Eğitim Kiti'ni çıkarsaydım  5-6  katı fiyatı olurdu.Emin olun GooMass'ı denerseniz bu eğitim kitini iyi ki almışım deyip GooMass yazarlarına teşekkür  mesajları atacaksınız.Emin olun bundan.
  Web Site Kurma Rehberi için aşağıya tıkla ve web sitesi kurma rehberini indir

                   GooMass Web Site Kurma Rehberine Ulaşmak İçin Tıkla

1 yorum: