4 Temmuz 2013 Perşembe

GooMass Kullanıcı Yorumları

 GooMass nasıl iyi mi ? Kötü mü ? Tedirginseniz sizinle GooMass kullanıcı yorumlarını paylaşmak istiyorum.Yorumlarda da göreceğiniz gibi GooMass'ı kuallananların hepsi amaçlarına,hedeflerine ulaşmış ve memnun.

Gerçekten çok güzel bir eğitim


 Ben daha iki gün önce aldım bu eğitim kitini daha henüz okuma aşamasındayım. normalde bitirdikten sonra görüş bildirmek düşüncesindeydim ama bu kitabı hazırlamak için o kadar uğrasılmış ve alınan 98 tl paranın hakkı o kadar iyi verilmiş ki bi yorumla teşekkür etmek istedim. kitapta herşey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş ve en ince ayrıntısıyla anlatılmış. kitabın yazarlarına da hayranlığımı belirtmeden edemeyeceğim doğrusu. "O artık bu işin kurdu olmuş" diye bir deyim vardır ya o deyimin karşılığı olmuşlar resmen. goomass kitabında yer yer konuların daha iyi anlaşılması için örnek verdikleri kendi sitelerini gezerken hayretler içerisinde kaldım doğrusu. bu kiti bitirdikten sonra bu satış ortaklığı sistemini beceremezsem -ki bu anlatımlarla beceririrm gibime geliyor- kesinlikle kendi beceriksizliğime kızarım. Çünkü bu kiti satın alıp anlatılanları doğru bir şekilde uygulayan her internet kullanıcısının başarılı olacağı hissine kitabın daha en baştaki başlıklarında kapılıyor insan. herkese tavsiye ederim

Hasan Erek
Ben bayan kuaförüyüm. İnterneti sadece araştırma ve eğlence amaçlı kullanırdım. Şimdi mesleğimden arta kalan en küçük boşluklarda bile pc başına geçip sitemde bir şeyler yazıp çiziyorum. Özellikle ilk kazancımı aldıktan sonra inanılmaz bir motivasyon oldu. Goomass sayesinde bir web sitesini nasıl işyerine dönüştireceğimi öğrendim. Bu teşekkürüde goomass yazarlarına bir borçlu olduğumu düşünerek yazdım. Umarım herkes ucundan bir köşesinden bu işi yakalayarak kazanmaya başlar. Şuan kazancım çok fazla değil ama giderek yükseleceğini biliyorum. 

0 yorum to “GooMass Kullanıcı Yorumları”

Yorum Gönder