4 Ağustos 2013 Pazar

Google Kazançları Kitabı

Google Kazançlarının ne kadar gerçek olduğu yorumlardan anlayabileceksiniz

'' Google Kazançları kitabını ilk başta pahalı bulmuştum. Okuyup içindekileri uygulamaya başladığımda daha ilk haftada 170$ kazandım. Şimdi kitap ücretinin
çok az olduğunu düşünüyorum:) Kim böyle bir bilgiyi bu fiyata paylaşır ki? Samimiyetiniz ve insanlara sağladığını bu fayda için sonsuz teşekkürler.''

''Arkadaşlar google kazançları ile çok kolay para kazanabiliyorsunuz. Site kurmanıza veya farklı bir teknik bilgiye ihtiyaç duyacağınız metodları denemenize gerek yok. İnternette satışı yapılan ürünlere satış ortağı oluyorsunuz ve komisyonunuzu alıyorsunuz. İşin özeti budur. Ben birkaç aydır bu işi yapıyorum ve fazla zaman ayıramadığım halde aylık kazancım 1300$'a ulaştı. Daha fazla zaman ayırabilecek olanlar daha çok kazanabilir. Herkes bu sistemle para kazansın. Bu ülkede beden gücüyle emek verenlere para verilmediğine senelerdir tanık olan biri olarak siz de aklınızı kullanın diyorum.Saygılar…''

''Daha önceden satış ortaklığı ile ilgili pek çok araştırma yaptım ve uygulamaya çalıştım. Ancak iyi bir sonuç alamadım. Google Kazançları ile tanışana kadar bahsedilen kazançların uydurma olduğunu düşünüyordum. Bu kitapta en yüksek komisyonlu ve en çok talep gören ürünleri bulabilmemizi sağlayacak bilgiler sunuluyor. Bu komisyonlar %50 ila %75 arasında değişiyor. Bunlar muhteşem oranlar. Tek bir ürün için en az 20$ kazanabiliyoruz. Yöntemleri birebir uygularsanız siz de hayal ettiğiniz gelire sahip olabilirsiniz.''


SENDE GOOGLE KAZANÇLARI İLE KAZANMAK İSTİYORSAN BURAYA TIKLA

0 yorum to “Google Kazançları Kitabı”

Yorum Gönder